nedeľa 21. decembra 2008

Posledné predstavenie




Posledné predstavenie

Už dávno som len tieň
Dutý, bezcitný, ľudský peň
Príliš veľa horkých sĺz stieklo po vekmi ubitej tvári
Koľko len hviezd vyhaslo v deň posledný v januári

Ďaleko som od teba, ďaleko od domova
Privyknutý na samotu, kúsok lásky zabil by ma

Cítim ako neúprimné hľadia tí dobrí na mňa
Ako topím sa medzi nimi, ako blízko je do dna
Cítim ako príliš málo ostalo dnes zo mňa......

V mysli pretáčam do nemoty ten istý film
Hľadám scénu kde sa život zošmykol, kde stal som sa podlým
Len ďalšou dušou na zozname odpísaných, len ďalším anjelom padlým

Keď raz utíchnu davy, keď raz opona padne
Vtedy naposledy ukloním sa, vtedy už som na dne......

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

vianocne si nas naladil, igor:-)) peknu si opat vybral, taku na pristavenie sa a popremyslanie...dakujem za peknu nedelu...Iv

Anonymný povedal(a)...

...podla mna toto moc vianocne naladenie nieje, ta basen je pekna tym ze je smutna, ako velka vacsina tych co tu su. Snad nebudes mat take sviatky ako su tvoje basne...smutne... N

Anonymný povedal(a)...

smutne krasna basnicka

Anonymný povedal(a)...

Dnes som mala konecne trochu viac casu. Sadla som si k pocitacu a precitala si zopar tychto carovnych basni. Velmi prijemne citanie, priam balzam na dusu. Nadherne pocity tie basne vo mne vyvolavaju.

Vsetkym vam zelam stastne a vesele vianoce v kruhu rodiny a priatelov. A nezabudajte vianoce, to nie su len darceky, su to hlavne chvile pokoja a lasky.
Miska

Anonymný povedal(a)...

Tiez zelam krasne vianoce vsetkym milovnikom poezie.

Co sa tyka basne /Posledne predstavenie\, prekrasna basna. Uz par krat som si tu precital nazor, ze by sa igor mal viac pokusat o vesele basne, ale ked si nieco taketo precitam myslim si, ze ziadna vesela, alebo hrava basnicka nemoze tak zaposobit na pocity cloveka ako smutna. Proste mozno so mnou nebudete suhlasit, ale myslim si, ze su igorove basne vynimocne prave svojou smutnou uprimnostou. Staci si precitat tuto basen a pochopite aj sami o com hovorim. Tato basen mna osobne zasiahla ako sip priamo do srdca a to by sa nejakej radostnej rimovacke nemohlo azda nikdy podarit.
Oli

Anonymný povedal(a)...

FAKT UŽAAAS...!!!