nedeľa 16. augusta 2009

List priateľovi



List priateľovi

Zabudol si na mňa priateľu
Už mi nie si čím si býval
Hlas máš síce rovnaký
Ale už i vzpriamenejšie si chodieval

Pozerám sa na teba
A vidím len bôľ
Hoc tvoje slzy
Sú mi ako na ranu soľ

Priateľu nevzdávaj sa
Možno nie si sám
Možno aj ja tak rovnako padám

Veď aj ja strach mávam
Keď pozriem do zrkadla
A nič v ňom už nespoznávam

Ani ja priateľu nie som už svoj
A vo vrecku nenosievam už viac ohňostroj
Neverím už na malých muzikantov v rádiu
Ani nevidím ako anjeli oblohou plávajú

Ale sme tu spolu
Bok po boku ako bratia
Iba takto kročím v ten neistý boj
Iba s tebou úsmevy sa,
možno v jedno ráno vrátia

Priateľu nebuď smutný
Veď prídu lepšie dni
Jedného dňa zlato naprší
I do tej našej biedy

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

igor, nerozumiem, kde sa v tebe berie obcas taka zrelost..keby som nevedela, kolko mas rockov...napisal si to ako clovek, co to naozaj preziva.. opat prekrasne..hlboke..Iv

Anonymný povedal(a)...

Cela basnicka je pekna, ale jedna strofa sa uplne vymyka medziam ludskeho chapania...

Ani ja priateľu nie som už svoj
A vo vrecku nenosievam už viac ohňostroj
Neverím už na malých muzikantov v rádiu
Ani nevidím ako anjeli oblohou plávajú

.... NESKUTOCNE A NEPOPISATELNE BOLO POPISANE...

Miska

Anonymný povedal(a)...

tato je velmi pekna nahodou :)

Anonymný povedal(a)...

Mam otazku na basnika. Pre ktoreho priatela bola tato basen napisana?

Anonymný povedal(a)...

Hej strijelče, moram ti reći da sam iznenađena, ima puno pjesma, no na žalost ih ne razumijem. Nadam se da će ti se svidjeti moje pjesme iako nisu neke vrijednosti, samo izrazi osjećaja...http://sognidiaurora.blog.hr/ Pozdrav