nedeľa 1. marca 2009

A na koniec...


A na koniec...


Celý Svet ma urazil...
Už ani básne písať nemám chuť. Ani jesť, ani piť. Ani kráčať. Odmietam takto ďalej bezcieľne postupovať.
Bez smeru aj bez cesty.
Už ani neviem odkiaľ idem. Chcem vedieť aspoň kam...
Skôr než bude neskoro a vo mne koniec.

STAČÍ ! STOP !

Odmietam poslušnosť Svetu. Odmietam kráčať. Už budem len lietať. Oprášim staré krídla a vyletím vysoko ponad Svet. Ešte raz sa pozriem dole. Posledný krát a už navždy uletím preč...

8 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Trochu ma naľakal názov básne, dúfam, že to nie je naozaj A NA KONIEC, čž. posledná básnička :-) K básni ale. Neviem či je to báseň, ale skôr asi nie. Každopádne je to pekné. Myslím, že niet človeka na tejto Zemi, ktorý by občas nechcel uletieť kamsi preč presne ako v tejto básni. Keby sa to naozaj dalo, už by dávno tuna nikoho asi nebolo.

Anonymný povedal(a)...

preco nas desis, igor? iv

Anonymný povedal(a)...

V dobrom.... pre : IV ! to zase chápeš úplne inak. Tvoje komentáre sú vždy odveci... Zamysli sa najskor kým niečo napíšeš lebo sú to vačšinou veci, o ktorých jeho tvorba vobec nyvypovedá. Radšej nič nenapíš ako znova dáky blud.
N.

Anonymný povedal(a)...

pre N...asi to sem nepatri, je to igorov blog basni a nie forum na vymenu nasich nazorov, ale odpisat musim..ak nie som v skole a ucitelka nechce pocut rozbor basne v zmysle, akom to pochopila ona ci kritik, potom je mi dana moznost chapat akukolvek basen ci pisomny prejav, ci hudbu tak, ako na mna posobi. a nedovolim si napist komukolvek, ze je to blud len preto, ze on nieco pochopi inak, pripadne nepochopi..verim, ze mi to pravo upierat nechces..:)) kde bude napisane Iv, necitaj..moznost vyberu..:-))v dobrom...

Anonymný povedal(a)...

Ehmm, zaujimavo podana vecička.Je sice pravda, ze vyznieva tak konecne, ale aj tak dufam, ze ked buducu nedelu otvorim blog bude tu nova basnicka :-D
Inak zaujimava myslienka, rozsirit kridla a len tak si niekam uletiet prec, to by sa mi obcas velmi šiklo.

Anonymný povedal(a)...

Velmi pekna basen, ktora sa pohrava s univerzalnou, vecnou temou uteku niekam prec. Igor touto basnickou nevymyslel nic nove, ani prevratne, ale velmi peknym sposobom sformuloval tuto myslienku, aby ju kazdy pekne mohol pochopit.

Anonymný povedal(a)...

Je sice pravda, ze tato basen vyznieva konecne, ale Igor prilis miluje tento svet a ludi na nom a vobec zivot, nez aby dokazal odtialto len tak uletiet...

Miska

sexmachine povedal(a)...

Tak do diskusie o rozbore tejto basnicky sa s vami radsej nejdem pustat. Ja len poviem, ze je to moc pekne a ze sa mi to pacilo.