nedeľa 22. februára 2009

Anjeli vlkov nepočujú



Anjeli vlkov nepočujú

Ticho ako kotva viaže tmu
Smiech mení sa rázom v nemotu
V srdci mi pomalí klíči strach
Spálenej budúcnosti ohavný pach
Láska ostala len vzdialenou vidinou
Miznúcou tichou spomienkou boľavou

Nie je to môj čas
Už viac neznie tu môj hlas
Ostalo len ticho

Do rána ostala posledná hodina
Dnes pijem len trpkosť, pijem ju do dna
Vonku nepokoj
Láskou svoje srdce upokoj
Tak riekla raz

A ja som jej veril
Ako vždy, predtým než som sa zmenil

Medzi ľuďmi vojna
A vo mne bolesť hojná
Obliekam si kabát a odchádzam
Už sa asi nevrátim, veď som sám

Na všetko sa dá zabudnúť
Posledný bozk dá sa vždy ukradnúť
Ale nič viac
Ostanem asi sám ako na oblohe je mesiac
A bude mi tak dúfam dobre
Stačí aj kvapka, načo more?

A až raz znovu svoj tieň nájdem
Až raz na koniec života cesty zájdem
Budem tam nahý, budem tam sám
Ale viac už od života nič nepýtam

Ako lístie som
Premočený rosou
A tichou bolesťou
Vietor ma roznáša
Tam kde som nikdy nebol ma teraz unáša

Anjelov nechávam napospas nebu
A vlci nech si na zemi...

zomierajú na osami....

8 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Velmi krasna basen s velmi peknym menom.
Ten nazov anjeli vlkov nepocuju ma na naozaj nieco do seba.

Celkovo basen posobi takou melancholickou naladou a slovicka tejto basne su dost zaujimavo poskladane

Anonymný povedal(a)...

no, toto bola po prvykrat naozaj smutna basen...neviem, ci to citam v obdobi, ked som zranitelna, ale naozaj, na rozdiel od inych tvojich basniciek, v tejto necitim aspon kusok hravosti, ani nadeje...fuuu, ale nadherny smutok....da sa v nom vyvalat...dakujem, igi..Iv

Anonymný povedal(a)...

Neskutocna basen. Spustila vo mne lavinu pocitov a v kombinacii s neznou melodio husli sa mi stalo po prvy krat, ze som pustil slzu pri basni. Je to neuveritelne silna basen o konci jednej velkej lasky. Vlastne mam pocit, ze ta basen prichadza uz v obdobi po konci, cize v obdobi, ked uz nic nie je. Ani laska, ani nadej. Len smutok a samota a cakanie na koniec.

Posledny urivok o anjeloch a vlkoch ma velmi dojal, prave pri nom sa vo mne nieco zlomilo a pustil som slzu.
Tato basen sa ti podarila kamosko !!!

Miso

Anonymný povedal(a)...

Konecne som nasiel prijemny blog s peknymi basnami.A je ich tu teda neurekom.Vsetka cest autorovi k vytvoreniu tejto naozaj originalnej stranky a krasnych basniciek

Klasnic povedal(a)...

Igorko , síce smutná, ale pritom veľmi krásna báseň, viac asi k tomu hovoriť netreba. Klobúk dole

Anonymný povedal(a)...

Zmenil si obrazok co? Tento sa mi paci viac a aj sa viacej hodi k tej basni.

Anonymný povedal(a)...

Nadherna basen, vsetka cest basnikov

Anonymný povedal(a)...

..nádherná básen. "do konca noci hodina ostáva" ..a názov je fantastický. nečítam básne, no dojalo ma to..