nedeľa 5. apríla 2009

Jarná smrť



Jarná smrť

Jar sa na dolinu spúšťa
Posledný sneh sa topí
Navrátene vtáctvo
Čvirikutá v kroví

Kvety sa červenia
Stromy zelenia

Všetkým okrem mňa


Priatelia odišli
A na mňa zabudli

Ani milá moja neostala
Z objatia malebnej doliny
Do náručia Sveta utekala


Ešte slnko sa mi usmieva
Hladí dolinu zlatistými rukami

Komu teraz vonia
moja milá po jari?

Mne už nikdy viac

Umierať každú jar
Taký osud ostal
Abych zo slnka sa večne rodiac
O rok na jar opäť povstal

8 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Hmm, tak tato basnicka je zase o niecom inom ako tie ostatne. Stylom smeruje skor tak k ludovkam :--) Ale nie, robim si srandu. Je to zaujimava basen a v podstate aj celkom hrava. A este nieco, ten koniec nema chybu, naozaj zaujimavy rymecek.

TOMAS

mezuch povedal(a)...

Tak dnes od rana musim sediet v praci a nudit sa, kedze neni nic na robotu. Tak ale aspon budem mat cas precitat par basni, dohnat zameskane :D
Pozdrav vsetkym, ktori nemusia pracovat a mozu doma pochrapkavat, ja vas taaaaaaaa nemam rad :DD

mezuch povedal(a)...

Inak basen je celkom v pohode, ma nieco do seba. Keby ju mam nejako popisat asik poviem, ze je lubozvucna, melodicka a hrava.

Anonymný povedal(a)...

basnik je strasne simpatak.... keby mi len sepkal do uska.... hmmmmmmmmmm

Anonymný povedal(a)...

zaver je uplne carovny a povzbudzujuci:-))iv

Anonymný povedal(a)...

V tomto su Igorove basne specificke. Niekedy su naozaj smutne a plne sklamania, ale Igor nakoniec skoro vzdy do nich vlozi aj stipku nadeje. Prave preto sa mi tie basne tak velmi pacia

Anonymný povedal(a)...

paci sa mi tato basnicka.jano

Anonymný povedal(a)...

paci sa mi tato basnicka.v jednoduchosti je krasa.