pondelok 11. mája 2009

Ó Bože vďaka ti


 Ó Bože vďaka ti, Že Trnaváci sme my
Ó ako by ste vy len šťastní boli
Keby ste Trnavákom aspoň deň byť mohli...
.
Každá slza pre teba
Ide mi z duše, ide mi zo srdca
Ty si farba mojich žil
Za teba by som aj život položil
.
Nech celý Svet teraz vie že Spartak ja milujem
Ani jedinú chvíľu, čo tebe som dal, teraz neľutujem
Veď ty si mesto moje
A spoločné sú naše boje
Aj keď do neznáma ideme
My trnavskí RBW, vždy po boku ti stojíme
.
Už od kolísky vie sa meno klubu
Ktorý ako prvú lásku miluješ
Ktorému lásku, slzy, život dávaš
A večer s nim zaspávaš
.
A raz vyhráme my všetky tituly majstrov
Veď Spartak, to hrdosť je nás Trnavákov
A keď nikto nechcel
My kričali sme náš si
To Spartak môj, to ty navždy váž si
.
Všetci veľa kričali
A tak málo spravili
Toto je pre chlapcov čo farby naše bránili
Keď nepriatelia nám divákov zabránili
Pre chlapcov čo pod tribúnou stáli
Pre všetkých tých čo na odpor sa postaviť nebáli
.
Milujú teba Spartak
A Trnavu práve tak
Tvoji fans verní...
Nikdy nie si sám, vždy sme pri tebe aj my
TRNAVSKÍ RADIKÁLI
.
Vďaka Bohu, že máme sväté meno Spartak
A keď prehrávame fandíme my aj tak
A keď vyhrávame, tak vždy len spolu
Na radosť moju a slávu tvoju Spartak a JUH, dva prsty jednej ruky
Spolu prekonáme aj najväčšie muky
Vedz, že všetci pre teba žijú
Oslavne piesne navždy ti spievajú
Pre náš Spartak, pre šampiónov
Kráľov všetkých štadiónov
Pre víťazov, pre teba
Nech titul nám je odmena
.
Ó Bože vďaka ti,
Že Trnaváci sme my
Ó ako by ste vy len šťastní boli
Keby ste Trnavákom aspoň deň byť mohli...

5 komentárov:

Klasnic povedal(a)...

Igorko , uplne nadherne to je ;) ... fakt krasne citanie ... nemam k tomu viac co povedat , proste krasna robota :)

RBW-Warior povedal(a)...

Hm, zeby novy Il silenzio? HIHI

Kazdopadne cista pracicka, bolo by zaujimave pocut tuto basen v hudobnej verzii.

Anonymný povedal(a)...

To je ono, tak to ma bit....TRNAVA DO TEHOOOOOOOOOOOOOO

Anonymný povedal(a)...

Parada... No musim uznat, ze takuto basen by som na tvojom blogu nikdy necakal, ale o to viac ma potesila.
Ja som vzdy vedel, ze aj ty si v srdci cerveno-cirny haha.
Inak asi budem neobjektivny, ale mne sa tato basen lubi zo vsetkych najviac :-D mozno nema az take dokonale vere a tak, ale citit v nej trnavske srdce !

Miso

Anonymný povedal(a)...

Ja len dufam, ze sa raz naozaj dockame takeho velkolepeho Spartaku ako je to v tejto basni