sobota 13. júna 2009

Polnočné rozhovory



Polnočné rozhovory


Slza nôti blahú spoveď
Kalváriu hriešnych duší
Hluchonemú odpoveď
Keď ľstivosť Pán v zámere nám tuší

Čí zaslúžilí sme si?
Že i keď dobré zrno sejeme
Jar nám iba plevel nosí
Z milosti sa Pane dnes už nevyžije
Ďaleko je nebo, keď som sám i bosí

Čí niet už miesta pre ľudskosť
V žiadnom kúte vesmíru?
Hoď mi Pane aspoň kosť
Kým sa aj tá neminie

A čí snáď s úmyslom
odvraciaš od nás tvár ?

I hoc sme len omylom
Pohlaď naše duši
Ani kvapka viery na zmar
Tomu čo ťa v sebe tuší

Jedno slovo na rozlúčku
A my slepí, hlucho len
Ostávame tebe verní

I keď dávno opustil si nás

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

len neopusti ty nás.... :-)

Anonymný povedal(a)...

Igorko, krasne to je...

Vzdy ked pises o Bohu, citit na jednej strane velku uctu k nemu, na druhej strane mu neustale vytykas nespravodlivost vo Svete. Je vsak velmi otazne igorko do akej miery ma Boh svoj podiel viny na tom, ako to dnes na zemi vyzera a kolko sme zodpovedni mi ludia.

Anonymný povedal(a)...

Kebyze musim rozhodovat medzi tvojimi basnami, ktore sa mi pacia najviac, neviem ci by som si vedel vybrat
Nastastie nemusim a tak si mozem vychutnavat naplno basne z kazdeho sudku, ktory nam otvoris. Sudok s basnami o bohu chuti trochu inak, osviezujuco a novonazorovo

Anonymný povedal(a)...

neviem ci je to tym, ze basnik casto meni styl pisania, ale kazda basen na tomto blogu sa mi zda uplne ina. to je kazdopadne velmi dobre, pretoze je kazda basen svojim jedinecnym sposobom zaujimava a basne a temy basni sa az tak neoopakuju

Anonymný povedal(a)...

Veľmi zaujímavé čítanie a veľmi zaujímavý pohľad autora na večnú otázku. Oli