nedeľa 30. novembra 2008

Keď zaspia anjeli


Keď zaspia anjeli

Pobozkaj ma
Tak dievčenský sladkonežné
Ako keď trasie prednes
Čo skul pán Brežnev

Buď len tu

Padajú viečka
Usínam
Na ramene svojho snu

Ľahšie ako pierko
Z krídla albatrosu

Srdce mi veselo hrá
Keď tvoj dych
Z ľahká
Uspáva ma

Pobozkaj ma
S tebe svojskou gráciou
Ako pravá dáma

Už ostaň !
Túto noc
A buď pod nočnou oblohou
Mojou sladkou modlitbou

Pomodlí sa
spolu so mnou modlitbu tiel
Nech láskou súdia nás
Nech láska je ortieľ

Pobozkaj ma
Tak panensky nevinne
Nežné objím ma
Nech nás spása neminie

Pomodlí sa
Nech všetky sviečky Sveta
za nás zapália sa

A buď tu!
Bozkami mi hriechy zmy
Dotykmi mi dušu očisti

Keď raz svetlá utíchnu
Keď zaspia anjeli

13 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

vies preco sa vzdy tesim na nedelu ??lebo si tu vzdy mozem precitat nejaku dalsiu krasnu basen od teba. :o)
Monica

Anonymný povedal(a)...

jeee,tak konecne aj jedna veselsia basnicka. velmi pekna, romanticka basen. na tejto basni sa ukazalo,ze igor vie krasne pisat nie len smutne basne. Mne sa tato naoazaj velmi lubila

Anonymný povedal(a)...

a myslim, ze padol rekord v pocte slova basen v jednom komentari :-)))

Anonymný povedal(a)...

Prekrasna zamilovana basen. Keby ja dostanem takuto basen od nejakeho chalana, tak sa mu rovno asi hodim okolo krku xixi

aNeTkA

Anonymný povedal(a)...

je to krasne,igor pise krasne basne.Precitene a z hlbky duse

dexxxter povedal(a)...

Velmi slusna basen. Myslim,ze dievca ktoremu bola tato basnicka urcena malo z nej velku radost. Naozaj velmi peknym sposobom vies podat svoje pocit,krasne ich vylicit na papier. A nam sa to potom pekne cita a este krajsie pri nich sniva.

Anonymný povedal(a)...

prekrasne vyznanie :-)

Anonymný povedal(a)...

To je tak carovne napisane ako mozu byt napisane len basne od Igora

dominecka povedal(a)...

Vau ja jednoducho nemam slovicka na to. Tak krasne neznu basnicku som hadam ani necitala este.
Naozaj famozna hra so slovickami. Je vidno, ze ta basen bola pisana z lasky, inak by take nieco nemohlo azda nikdy vzniknut. Davam tejto basnicke 1 s hviezdickou, urcite si ju zasluzila. Domka

Anonymný povedal(a)...

Dnes mám trochu viac času, tak som si sadol za počítač a pustil sa do čítania môjho obľúbeného blogu J Spravil som si pohodičku, uvaril si kávičku a čítam si tie nádherne veršíky. Báseň Keď zaspia anjeli čítam dokonca úplné prvý krát. Musím povedať, že báseň je to úžasná. Básne o láske vždy majú zvláštne kúzlo a táto báseň je v každom pohľade vynikajúca. Je vidno, že je písaná z lásky. Inak Igorove básne by kľudne podľa mňa mohli byt vydané aj v knižnej podobe. Ja som prednedávnom dostal ako darček knižku od jedného nemenovaného autora. Po prečítaní par básni som si hneď spomenul na Igora. Poviem vám tie básne sa na tie tunajšie vôbec nechytali. Igor je skrátka fantastický básnik a ja by som si jeho knižku určíte s radosťou prečítal.

Oli

Anonymný povedal(a)...

Dnes som vybral tuto basnicku a napisal som ju frajerke na listocek k ruziam na valentina, velmi sa jej pacila. Pekneho valentina vsetkym zalubencom zelam. Peter

Anonymný povedal(a)...

Hehe, to je mile s tym valentinom, urcite sa potesila, takze tato basen uz potesila dvakrat.... :)me too

Anonymný povedal(a)...

OAUUUU... Keď zaspia anjeli. Neskutočnú silu to má sebe, proste OAUUUUU :-)