nedeľa 16. novembra 2008

Nosený spomienkami




Nosený spomienkami...

Nosený spomienkami a pocitom viny ja odchádzam teraz do zabudnutia
Anjeli už mi na cestu ďalej neposvietia a v diaľke už nebudeš stáť ty
V nociach kroky z milión ročnej utrpenia kvôty sa pomaly krátia
Zaplatil som všetky hriechy, za každú chybu bol som dvakrát tak bitý

Stratené dni, jedna nekonečná noc, vyblednuté chvíle a statoční moji bratia
Bez Vás som stratený... Bože nech sa oni ku mne vrátia.....
Hrdzavý smiech mi kosti láme
A kde si ty, aby si mi šepla nežné ,, my sa nedáme ´´ ?

Povedz ...
Čoho sme sa vlastne báli?
Keď všetko už sme dávno mali...
Kto sú tí čo ukradli nám šťastie naše?
Nech ja im teraz požičané vrátim
Lež boli sme to my , boli to chyby naše
Milión dnes znovu o pár ťažkých krokov skrátim

Nosený spomienkami a pocitom viny
Odchádzam tam, kde už nebudeš viac ty Simi.....

11 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

krasna....

Anonymný povedal(a)...

Fantasticke...
Tato basen nechava bez slov aj niekoho takeho vyrecneho ako som ja. Laura

Anonymný povedal(a)...

vynikajuca stavba basni,v prvom rade prva strofa je uzasna.hoci na prvy pohlad som si to nevsimol,ale je to predsa len krasna,komplikovanejsim sposobom ABAB napisana strofa.neskutocny vyber slov, gradacia aj venovanie v zavere... ma to naozaj vsetko. jedna z lepsich igor´s odds

Anonymný povedal(a)...

a este som zabudol dodat,ze sa mi velmi paci to s tou hudbou. vybral si velmi pekne, uvonujuce melodie a velmi dobre to dotvara atmosferu pri citani basni,mas odo mna pochvalu

Anonymný povedal(a)...

tEN zVUKOVY pOdMAZ jE oZAJ cOOLOVY

Klasnic povedal(a)...

igorko ... proste krasne , k tomu niet viac co dodat ... potlesk

klasnic

Anonymný povedal(a)...

Skvostny poeticky kusok, aj ked trochu pateticke

Anonymný povedal(a)...

keby som bola Simi, nenecham odist Igora

Anonymný povedal(a)...

Mozno nemala Simona na vyber

Anonymný povedal(a)...

Myslím si ,že v tejto básni, najme v tej druhej časti tlačíš trochu na pílu. Druhá časť – diametrálne odlišná ako prvá. Ale inak, aby som len nekarhal, hlavne tá prvá časť je dosť dobrá, precítená a zvádza k stotožneniu sa s pocitmi básnika. Všimol som si vo viacerých tvojich básniach fascináciu anjelmi, nie však silenú, lebo je pekné pridať anjelov do veršov, ale akoby takú tichú úctu k nim a úprimné očarenie tými nádhernými bytosťami. Perfektne sa to hodí k tvojim básniam a veľmi kvalitne ich to dopĺňa, povyšuje ich ešte o stupeň vyššie.
Jozef

Anonymný povedal(a)...

Tento spôsob básni sa mi veľmi páči. Dlhé rými, celučičkými vetami vyjadrované myšlienky. Konkrétne, báseň je vynikajúca, chytila ma za srdce. Básnik bol určite veľmi sklamaný, keď písal tú báseň. Nenaplnená láska je síce veľmi smutná vec, ale na druhú stranu je to práve pre básnikov ten najväčší spúštač, katalizátor k napísaniu dobrej básne. A v tomto prípade to platí tiež. To, že básnik spomenul konkrétne meno na konci básne dodalo básni úplne nový rozmer. Z obyčajnej básne sa tým stáva osobná básniková spoveď a priame osobné vyznanie.
Celkovo by som tejto básni dala 9 z desiatich bodov. K úplnej dokonalosti tomu predsa len chýba ešte nejaká čerešnička na vrh.