nedeľa 25. januára 2009

Kozmické znovuzrodenie


Kozmické znovuzrodenie

Vznášaš sa
Ponad zemskú tiaž
A myšlienky mi kamsi unášaš

Vyššie
Ponad modré oblaky
Kde je všetko rázom živšie
Do priestorov vesmírnych

Dotkneš sa mi srdca
Letmým dotykom
Manierou skúseného zvodca

Ja v tej chvíli celý horím
A duša mi vďačné kričí
Z toho vesmírneho pocitu
čo nekonečno mi žičí

Z hrdla derie sa mi otázka
Ktorá ako na otvorenej dlani
sa natíska ...

Kto si ?

Ticho mi odpovieš...

Predsa pocit...
Znovuzrodenia

8 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

igi, tato mi nie je neznama a konecne plna nadeje... smutok svedci tvojim basnam, ale ide ti to aj bez neho uplne nadherne..dakujem za peknu nielen nedelu...iv

Anonymný povedal(a)...

Tak to je teda ultimativny zazitok z citenia basne :-) Totalne super citanie, ktore na mna zaposobilo dojmom jazdy na horskej drahe. Najprv sa pomaly pohnes, potom stupanie presne ako v tvojej basni, cele to graduje a na koniec

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAV

Tak presne taka je tato basen,paradny kusok !!

TOMAS

Anonymný povedal(a)...

Mas pravdu Tomas,paradna basnicka. Uplne ma zdvihla zo stolicky, ozaj ako taky kolotoč :-)
Miso

Anonymný povedal(a)...

hm... nie je zla, treba ju vsak viackrat precitat... aj tak si stale myslim o tej basni nieco ine... vrrrrrrr
M

Anonymný povedal(a)...

Velmi pekna basnicka Igorko. Ja viem, ze ti to vzdy pisem, ale tato je vynimocne krasna. Ma taky mily myslienky unasajuci spad. Lucka

Anonymný povedal(a)...

naozaj vynikajuca basen

Anonymný povedal(a)...

Inšpirujúca báseň o sile ľudského ducha

Anonymný povedal(a)...

Klobuk dole, tie basne su stale lepsie a lepsie :Op