nedeľa 1. februára 2009

Kurvy


Kurvy

Veci sa pomaly vracajú na miesto
Takéto niečo nestáva sa príliš často
Aj keď, priznávam, niekedy to preženiem
A niekedy vetu doplním sám, viem...

A vtedy obrazy vyblednú všetky
A vtedy zatváram sa do seba
A vtedy nie si mi potrebná
A vtedy už slza viac nepotečie ani jediná....

Hodinové ručičky naďalej kruhy naprázdno kreslia
Namiesto hviezd dažďové kvapky na mesto padajú
Prázdne miesto v mojej posteli pripomína mi, že bola si tu
Kto vie kam si odišla?
Kto vie prečo sa nevraciaš?
Kto vie?
Možno len ten čo mlčí, čo do očí mi od hanby nepozrie
Kto vie?
Veď všetko píše vo hviezdach....

Ešte včera bozkami my sme sa bránili
A dotykmi sme jeden druhému tajomstvá odhaľovali
Čo sa to stalo?
Kde je tá kvapka, ktorá preliala pohár
Ktorá ťa prinútila odniesť všetko čo som miloval
A teba som miloval...
Všetko o čom som sníval
A o tebe som sníval...

Spravil som snáď chybu?
Že som sa smial,
keď vraveli mi že všetky ženy sú kurvy?
Že na lásku oni viac už neveria?
Keď už ani básne si necenia

Keby navždy zaspalo toto mesto
Ako v rozprávke...
Prikryté tŕňmi a trávami
Až kým sa ty nevrátiš
A vrátiš sa... to viem
A až kým tvoja ruka nedotkne sa mojej dlane
Už len snívať o tom zdá sa mi márne
Kým ma neobjímeš...
Kým ma nepobozkáš...
Kým ma nezohreje tvoj dych....
Kým nezbavíš ma osudu vínnych....

Keby život rozprávkou sa dal nazvať možno...

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Som sa trochu zlakol co bude ta basnicka zač, ked som videl ten pejorativny nadpis. Ale po precitani basne musim uznat, ze som sa ziadneho šoku ani pohoršenia nedockal. Je to zaujimave dielo, ma to ako sa vravi šťavu a ten nazov sa k nej vlastne hodi.

Anonymný povedal(a)...

igi, som sa nahlas zasmiala:-)) mi to pripomenulo jazykovedne okienko..pamatas? hm, opat ma potesila, precitala som si v klude. a pacila sa mi este viac, je stavnata, aby som si pomohla mezuchom:-)) iv

Anonymný povedal(a)...

Toto poznam babo, to si mi pred dvoma rokmi raz posielal...vzdy sa mi to pacilo...

Anonymný povedal(a)...

nemala som najskor odvahu ju precitat,lebo nazov basne bol pre mna vulgarny.... az na treti krat som sa odvazila... nelutujem....nelutujeeeeeem...., paci sa mi. Monika / lavl. :-)

Klasnic povedal(a)...

Aj ja som sa tak troska zlakol nadpisu , ale po precitani znovu mozem povedat iba... klubuk dole

klasnic

Anonymný povedal(a)...

Krasna basen,niet co dodat,je vidno,ze tento basnik dokonale ovlada slovicka a slovne zvraty.