streda 1. októbra 2008

Čas uzmieriť sa so Svetom



Čas uzmieriť sa so Svetom

Medzi ľuďmi na ktorých sa nepýtam
Už veky niekto žije, komu neodpúšťam
A mal by som...
Od kedy dávam kríž vedľa mena jej
Sprevádza ma zlosť cez roky pochmúrne
A ani sa nepýtam kvôli čomu tu je

Už je čas uzmieriť sa so Svetom
A ticho ako by som sa ponoril na nádych
To čo láskou sa volalo už ostalo len bremenom
Zabudnúť na všetko teraz už mal bych


Vo všetkom teraz môžem nájsť niečo krásne
Počítať oblaky, písať si básne
A povedať.... život, dobrý ti želám deň
Trochu meškám, trochu len , ale aspoň už viem....
Že,
Už je čas prijať sveta pomocnú ruku
Pretrpieť si svoju poslednú muku
A ticho akoby na nádych do hlbín sa ponoriť
Utekať do snov schovať sa , len oko v chvíľu danú trocha prižmúriť

Na kolená už viac nesmiem ja padnúť
Na dušu boľavú prišijem si náplasť
Chvíľu čo večnou sa stala ti vrátim , už nebudem kradnúť
A ďalej pôjdem, nádherné v diaľke si znovu nájsť

Koľko len nesprávnych slov nezakúsol som do zubov
A kto ich doženie?
Ničivé sú ich účinky porovnateľné so skazou
Nikoho nešetria, nikoho to neminie
Ako perie hodené do vetra nedajú sa zozbierať
Aj keď učím sa prehrávať...
Nezabúdam milovať.....

Ticho sa ponorím na nádych....
Počítať chvíle možno mal bych
Ale neodolávam...
A znovu sa strácam...
Do hlbín klesám ...... a je mi krásne

Vo všetkom teraz viem nájsť niečo krásne
Počítať oblaky, písať si básne
A dokážem povedať.... život, dobrý ti želám deň

Už je čas uzmieriť sa so Svetom...

Medzi ľuďmi o tom nehovorievam
Ale vedia mi z tváre čítať
Komu neodpúšťam
A mal by som

10 komentárov:

Bambulka povedal(a)...

Tato sa mi velmi paci.Naozaj krasna

Ktovie ci sa niekedy v nejakej najdem ja hehe

Anonymný povedal(a)...

velmi dobra basen a aj ten obrazok k nej je vynikajuci. Aj ked najlepsi je ten panko uplne na vrchu stranky, lepsie foto som tusim ani nevidel

Anonymný povedal(a)...

:) uplne to bolo krasne, vazne, asi najlepsie napisane verse(su to verse, ze:) ) ake som kedy citala... ze respekt!

Anonymný povedal(a)...

pisete , že sú krásne, len či im rozumiete. Za jedno prečítanie to nepochopíš. A snáď sa nenájdeš, sú skor pesimisticky ladené.

nikolka povedal(a)...

igorko krasna basen..cele som to prezivala ,uplne som sa vcitila a zaspominala,ze som take zazila aj ja..pisss dalej

Anonymný povedal(a)...

skoro som sa rozplakala...
niet co dotat :-)

Anonymný povedal(a)...

Tie slova mi pripadaju uplne neskutocne.Z tejo basne by sa inak dala spravit aj pesnicka, taka pomalunka,sladakova.
A to prirovnanie ...
pomaly sa ponorim na nadych... Az potom ma napadlo,Igor je vlastne aj potapac a vraj dost dobry.

Anonymný povedal(a)...

nostalgia a radost zo zivota v jednom..je to dobre, az moc dobre..
Radost vidiet chalana s "basnickym crevom" to je v dnesnej dobe zriedkave a o to viac potesi

Anonymný povedal(a)...

Ahojte :)
Milovať znamená riskovať,že naša láska nebude opätovaná.
Dúfať znamená riskovať,že sa sklameme.
Napriek tomu musíme riskovať,lebo najväčšie riziko v živote je nič neriskovať.
Človek,ktorý nič neriskuje,nič nerobí,nič nevidí,nič nemá a ničím nie je.
Nemôže sa učiť,cítiť,meniť,rásť,milovať ani ŽIŤ...:):):)
Pekný podvečer Vám všetkým:):)

Anonymný povedal(a)...

Keby poviem,ze ta basen je dobra tak by som klamala. Ta basen je nie dobra, ale priam fantasticka!