nedeľa 12. októbra 2008

Otec



Otec

Tisíc sĺz mi stieklo, po tvári od kedy si odišiel
A smútok sa prikradol, aby do mojich dni vošiel
Už nikdy nebudem s tebou ako kedysi,
Povedz mi otec, teraz kde si…..?


Som tu bez teba otec
Myslím na teba,, a snívam o tebe celý ten čas
Som tu bez teba otec,
ale si so mnou v mojich spomienkach
A dnes večer sme tu len ty a ja


Znamenal si pre mňa tak veľa
Bol si všetkým čím som aj ja chcel byť
Vďaka otec...
....zato, že si bol pri mojich prvých krokoch
....zato, že si vždy bol nablísku,
aby si mi utrel slzy,
aby si ma chytil, keď bezhlavo som sa rútil,
postrčil, keď bál som sa vykročiť,
rozsvietil, keď vôkol tma sa rozliala.....
.....zato, že si bol, si a vždy budeš v hĺbke môjho srdca...


Dnes však ťažké časy nastali
Plakať sa už dávno neoplatí
Plač a slzy čas už nenavráti...

Som tu bez teba otec

Pozri teraz ....
Bojujem pre teba
A vždy keď plačem, plačem len pre teba


Nech anjeli za obzorom moju vďaku ti prenesú....
Že vraj si môj anjel strážny.....
a , že nech si kdekoľvek buď tam navždy šťastný .....

9 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Tato basen je presne ako o mne a mojom otcovi, a keby sa k tomu pridala aj moja mama a brat so sestrou tak je to kompletne,,ako odisli..

Anonymný povedal(a)...

som sa zabudla podpisat- Natka :)

Anonymný povedal(a)...

chapem basen ako keby basnik o otca prisiel... myslim , ze mu umrel. netusim ci je to tak :-(

Anonymný povedal(a)...

Igor,questa poesia ´´OTEC´´ mi piace moltissimo :-) M.

Anonymný povedal(a)...

igor ma este otca ziveho, myslim, ze to pisal pre niekoho ineho.
Pekna basen. Mna zaujalo na nej to, ze s takouto nefalsovanou empatiou dokaze prezivat smutok blyzkeho cloveka a napisat tu basen tak, ako keby citil to iste.

Anonymný povedal(a)...

krásna modlitbička do nebička

Anonymný povedal(a)...

Ak niekomu zomrie otec aj ked je aky kolvek basen je ta najmensia mozna ucta na jeho pamiatku aka existuje.... Ale mozem povedat ze tie basne su naozaj pekne...

Anonymný povedal(a)...

chapem basen a mydlim ,ze nema otca:(

Anonymný povedal(a)...

myslim