nedeľa 5. októbra 2008

Príliš dlho



Príliš dlho

Kde si.... anjel môj?
Dlho čaká Ťa tu anjel tvoj
Prečo ťa nemôžem nájsť?
Veď sama dobre vieš, že bez teba ďaleko neviem zájsť
Prečo si odišla, prečo si preč?
Do hrude mi vrazila smútku ostrý meč
Kde je tá radosť, ktorú si mi prinášala?
Kde sú tie dni, keď bolesti si mi vlastnými slzami tíšila?
Prečo nepočuť nikde tvoj hlas?
Len slabú ozvenu smútku v nás
Môj svet sa zrazu celý mení
Na miesto plné utrpení
A ja sa len nečine prizerám
Po odplate anjel ja nevolám
Čo sme si, to sme si
Len veľmi málo z to čo povedať som chcel, pochopila si
Ty si ma dotykmi svojimi zmenila
Z toho čo strach nemal, len žobráka si urobila

Nechaj ma schúliť sa, aspoň v kúte tvojho srdca
Nechaj ma prespávať aspoň v spomienke malej
Nechaj ma, keď zabila si vo mne borca
Nechaj ma v snoch , pošli mi nádej

Naša mohyla predurčená večne plápolať
Pre mňa sme tu stále, zamilovaní a bez ochoty padať
Pre mňa sme tu všade
V každom kúte, v každom slove, v každom dni
Pre teba sa dobro vo mne vždy nájde
Sme tu stále a na večné časy amen
V každej spomienke všade sme my
Kráska a zviera, ja a ty

Keď na teba si spomeniem
Do modrých pier zubami zakusnem
Nech pravú bolesť zabudnem
Jemný vzlyk ticho do vetra pošepnem....


...Ponáhľaj sa anjel môj
Príliš dlho čaká ta tu anjel tvoj

11 komentárov:

lendul povedal(a)...

dufam,ze tu prazdnotu z niekto zaplnil.a anjelik nasiela anjela.
lendul

Anonymný povedal(a)...

zatial sa mi tato paci najviac, i ked .....

Anonymný povedal(a)...

z tej basne ide obrovsky smutok...

Anonymný povedal(a)...

Uzasna basen!!
A cim viac ju citam o to sa mi paci viac. Stale v nej objavujem nove a nove skryte myslienky. Ja som si teda o sebe nikdy nemyslel, ze by ma bavili basne, ale tieto basne na tejto stranke ma naozaj zaujali, su lahko podatelne, uprimne, plne hlbokych a silnych myslienok

Anonymný povedal(a)...

prekrasna basen, uprimne ma dojala. dufam, ze sa ti anjelik nakoniec predsa len vrati a ked nie, tak dufam, ze raz spoznas ineho anjelika. Svet je plny anjelov, len treba mat oci a srdce siroko otvorene

Anonymný povedal(a)...

chcem mat chalana, ktory by mi raz napisal podobnu basnicku...
Tie basnicky su moc moc moc krasnucke

Anonymný povedal(a)...

krásne...ty si zaslúžiš svojho anjelika..až tak veľmi sa nepoznáme, ale tvoje básne mi potvrdzujú, že si jeden z najlepších ľudí akých som v živote stretla sloník

Anonymný povedal(a)...

Doblééé, môže byť, super obšírne a pritom detailné:o))) cmuk:o)

Anonymný povedal(a)...

píšeš fakt krásne,
škoda že tak velmi smutne, Neskusis aj nejake veselsie tema? mozno potom budes aj ty veselsi

Alebo ak ti je smutno, tak sa niekedy spolu pojdeme opit.Ma to sice kratkodobe ucinky radosti, ale o to intenzivnejsie haha.
Lucky

Anonymný povedal(a)...

to je nenormalne jak vie igor pisat take pekne
basnicky

Anonymný povedal(a)...

Tato basen je naozaj kuzelna. Kazde slovicko, kazdy vers... tie spojenia... No jednym slovom nadherne.

Aj ked je to basen o smutku, vdaka poslednemu versu som v nej vycitila nadej a o to je ta basen este krasnejsia. Je fascinujuce ako Igor v kazdej zivotnej situacii hlada nadej. Myslim, ze prave to je ten spravny recept pre zivot. Tato basen mi dala prave to... NADEJ. Miska