nedeľa 19. októbra 2008

Otázka je ... PREČO? Diagnóza ... BLÁZON





Otázka je... PREČO?
Diagnóza... BLÁZON


Ako začať tam kde sa inak zvykne končiť?
Ako ist ďalej , keď nevládzem už ... ?
Rozbitou tvárou a polámanymi rukami proti všetkým stenám tohto sveta?
S dušou polámanou na tisícky drobných úlomkov...

Bolí ma to...

Chcem s tým anjel pohnúť, ale nemám dosť síl.
Prečo?
Prečo aj teraz slzy tečú mi po tvári?
Prečo aj teraz ešte po toľkom čase stále neviem zabudnúť?
Prečo vlastne po tom všetkom ďalej žiť?
Prečo ju ešte milujem?


Už nechcem, Bože nechcem.....


Prečo musím v kúte stať a v zrkadle sa bezvládne na trápenie svoje prizerať? Zoberte mi to!

Všetko...
Všetko čo cítim, všetko na čo myslím, zoberte mi každú spomienku na ňu. Zoberte si prvý tanec, zoberte si každý z miliónov bozkov, všetky jej pohladenia, všetky jej úsmevy....

Vytrhnite mi ju zo srdca...

Stojím tu s obnaženou dušou pred vami čo nazývate sa spravodlivými a blázon som, to priznávam.
Utieram si naposledy krvavé slzy a dávam vám všetko na čom mi kedy záležalo....
Nechajte ma len, ja pôjdem ďalej sám, aj bez vás.
Vyberiem sa za stopou zapadajúcich slnečných lúčov...
V diaľke jemne obrysy môjho miesta, môjho raju.
Pôjdem hľadať ju....

Len tíško zatvorím oči a už ich viac neotvorím...

Zástupy anjelov s piesňami za mnou sa ponáhľajú, o odpustenie prosia vraj...
Ona je len jeden z nich...
Len jeden, ale zabudnúť neviem....
Na kameni pod krížom meno, dátum narodenia aj úmrtia , v mysli ľudí zbytočná otázka ...

Prečo to spravil?

A odpoveď každý pozná, ale nikto ju neprizná.... diagnóza blázon

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Velmi smutny text. Mierne samovrazedny az. Najprv som to nechcel komentovat, ale napisem sem co si myslim. Umelecku hodnotu to mozno nema na takej urovni ako predchadzajuce basne. Ale je to naozaj velmi uprimne vyliate si vlasneho smuthu na papier. Nedokazem si ani predstavit v akom smutku sa musi nachadzat clovek, ked dokaze napisat tak presvecivo a drasticke smutne riadky.
Mna vazne striaslo, ked som to precital, najme ten koniec a ked som pochopil co ten cely text vlastne opisuje. Nechalo to vo mne silno silny dojem. Teraz radsej vypnem pocitac a pojdem si pozriet nejaku komediu v tv

Anonymný povedal(a)...

toto by si mozno mala precitat ta osoba pre ktoru to bolo pisane

Anonymný povedal(a)...

ja si myslim, ze ta osoba nema zaujem o precitanie jeho basni. Mozno spravil basnik chybu a teraz lutuje svoje kroky. Zivot ide dalej, mozno mu basne pomozu trocha prezit bolest. Ale to su len domnienky z toho co chapem... Inak text ,ktorý by snad mohol napisat kazdy z nas,pretoze kazdy niekomu v zivote ublizil i ked lutovat je uz neskoro. Aspon som sa zamyslela aj ja... U mna by to bolo na viac basni... alebo textov.hmmmmm

Anonymný povedal(a)...

To je take smutne
Celu si ma prave roztriasol

Nevzdavaj sa, hladaj dalej svoje stastie

Anonymný povedal(a)...

Vsetko pekne ma svoj zaciatok a zial aj koniec. Musel si ju velmi milovat, je to citit z kazdeho slova. Ale zivot ide dalej a nam ostavaju aspon spomienky na stastne chvile. Az raz pride niekto iny, na koho sa oplatilo cakat a ten ti znovu vrati usmev na tvar a rozziari ti bytie.
Uchovavaj si spomienky Igorko a nedovol nikomu, aby ti ich vzal ( ako pises v texte) ale zi dalej a znovu povedz zivotu dobry den ( co si podla tvojej jednej basne uz asi dufam aj urobil) A neboj skor ci neskor pride dalsi anjelik a toho si uz potom nepusti !