štvrtok 26. apríla 2012

Medzičas



Medzičas

Na štastie, ja už ti neviem pomôcť
a som unavený z hľadania riešení,
ktoré sú vždy na jedno natiahnutie
našich krátkych rúk vzdialené.

Ubúda času, ruky nám silnejú,
ale nedorastajú.

A keby prvá kročíš?
Nie, ty nesmies byť predsa prvá,
a ja nesmiem byť pred tebou.
Vykročiť spolu?
Koho by to napadlo...

Nekradni mi prosím medzičas,
ak už  ty svoj nepočítaš.
Ostanem tichší než noci hlas,
ešte studenší než je zimný mráz.

A potom...
potom sa zmením.
Ale skôr či neskôr,
a možno práve skôr než neskôr,
explodujem.
A kto ma potom pozbiera? 

Ty?
Veď ty ma nepozbieraš ani celého.

Nekradni mi medzičas.
On nie je náš.
On je iba môj.
A nie je medzi nami,
je len medzi mnou a mnou.

Nekradni mi prosím  medzičas,
Bojím sa, že doňho spadneš.
Nekradni mi seba odo mňa,
dievčatko hlúpe.
Zmeníš sa na nepoznanie,
zmeníš sa v medzičas.
A ostaneš navždy so mnou,
hoci  vždy len bezo mňa.  

Žiadne komentáre: