štvrtok 26. apríla 2012

Sladkokyslé maliny




Sladkokyslé maliny

Tvoja koža
sladká a kyslá
vlievaš ju  do mňa –
zlepeného džbánu.



Kto ti verí,
telo cíti,
nosí zväzok kľúčov
uzamknutých dverí
zabudnutých lúčov
vlaňajšieho leta? 


Kto ti klame naivne,
ja to viem lepšie,
hlas sa ti rozochvie
bok pootočí,
slza ti potečie,
zmočí ti obočie
kryštálovo krehkých očí.

Nikto nevie ako ja,
že v láske si naivná.


Ja ťa môžem 
aj z konca Sveta
vrátiť .
Jediný,
za dôveru
vinou ti platiť.
Pre mňa si iná,
pri tebe neviem,
či blázon som,
či hrdina.


Šla by si ďalej,
vždy sa však vrátiš,
túžbou opitá na mol
sama  nechápeš
prečo Boh  rozhodol,
že bezo mňa nemôžeš,
že so mnou v páre
do neba polezieš.


Zabudni takéto otázky,
myslí na krajšie obrázky.


Krajšia ako na obrázku,
bdel na do mnou si Bože,
do rúk daroval mi sedmokrásku.
uveril som  nuže.

Žiadne komentáre: